به نقل از مجله net mag، اینستاگرام امسال برنامه عضویت ویژه خود را طراحی و معرفی کرده است. سازندگان محتوا فقط می توانند پست های جریانی(فید) را با مشترکین به اشتراک بگذارند. این محتوا دارای یک تاج بنفش است تا آنها را از پست های معمولی متمایز کند. آدام ماسری، رئیس اینستاگرام، گفت که این ویژگی بیشتر مورد تقاضای اینفلوئنسرها بوده است.
یک گزینه جدید چت مشترک نیز اضافه شده است که در آن اینفلوئنسرها می توانند به چت های گروهی با حداکثر 30 کاربر بپیوندند. چت های گروهی توسط مسنجر پشتیبانی می شود و کاربران می توانند آنها را از صندوق ورودی یا استوری خود آغاز کنند.
نسخه پولی اینستاگرام
این محتوا پس از 24 ساعت به طور خودکار منقضی می شود. سایر کاربران می توانند با مراجعه به صفحات دیگران به این محتوا دسترسی داشته باشند. محتوای PayWalled شامل عکس‌ها، ویدیوها، استوری ها و لایو ها آرشیو شده است.
مطالب مرتبط:
موسری گفت که ده ها هزار نفر از اینفلوئنسرها در ایالات متحده اکنون به برنامه اشتراک اینستاگرام دسترسی دارند. این ویژگی به شما امکان می دهد برای دسترسی به محتوای انحصاری از طرفداران تا 100 دلار در ماه هزینه کنید. در ژانویه، اینستاگرام شروع به آزمایش اشتراک با استوری های پولی و پخش زنده کرد. مشترکین این ویژگی یک نشان بنفش دریافت می کنند که در کنار نام کاربری آنها در نظرات و دایرکت ظاهر می شود.
متا به سازندگان انگیزه های بیشتری می دهد تا مخاطبان خود را درگیر کنند و محتوای خود را در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارند. ماه گذشته، این شرکت اعلام کرد که تا سال 2024 دریافت کمیسیون از سازندگان برنامه را متوقف خواهد کرد.